תלת מימד קל ואינטואיטיבי בתוכנת סוליד אמיתית

כיום אי אפשר להתעלם מתחום התלת מימד הממוחשב. יש מציאות מדומה, מציאות רבודה, הדפסת תלת מימד, הדמיות אדריכליות פוטו-ריאלסטיות, משקפי תלת מימד ועוד…

לאלו מכם שרוצים להכנס לתחום נפלא זה, ישנו היצע של עשרות תוכנות העוסקות בתחום. במציאות אידאלית ישראלית היינו רוצים לאמץ לעצמנו תוכנה אחת שתדע לתת את המענה לכל תחומי התכנון וההדמיה בתלת מימד אך לא כך הוא המצב, כל תוכנה חזקה בתחומים שונים.

תוכנה אחת חזקה בהדמיה, השניה חזקה בשרטוטים לביצוע הנדסי והשלישית חזקה באנימציה דווקא. כמה נפלא היה למצוא תוכנה שמשלבת את כל היכולות הללו בתוכה. השאלה הנשאלת האם יש כזאת?

אז מסתבר שיש את formZ Pro. התוכנה הינה תוכנת סוליד אמיתית, המשלבת בתוכה יכולות רבות למידול תלת-מימדי בתכנון, הדמיה ואנימציה.

התוכנה עשתה לאחרונה 'עלייה' לארצנו, לאחר שהיתה מוכרת בעיקר בצפון אמריקה.
בנוסף, הגרסה האחרונה – גרסה 8.5 הינה גרסה משופרת, חזקה ונגישה יותר לשוק הישראלי.
התוכנה משווקת בהפצה בלעדית בארץ על ידי 'ענק התוכנה'.

בענק התוכנה כבר צפו מראש את הצורך בכלי תכנון-עיצובי לתחום התלת-מימד שהביקוש עבורו עולה מיום ליום בקרב מתכננים, אדריכלים ואנשי מקצוע.
כבר במהלך שנת 2018 יחלו שלושה בתי ספר ברחבי הארץ ללמד את התוכנה, ויהוו "מרכז הדרכה מורשה" מטעם היצרן בחו"ל, ובפיקוח של 'ענק התוכנה'.

HarbinOperaHouse

אז מה כל כך מיוחד בתוכנה?

התוכנה מצטיינת בגישה פשוטה ואינטואיטיבית לעבודה בתלת מימד. יש בה את הפשטות של תוכנות שרטוט פשוטות יחד עם כלים מתקדמים שידועים בעיקר מתוכנות יקרות מובילות אחרות. התוכנה מציעה גם גרסה חינמית ללא עלות ובאתר החברה הישראלי www.formz.co.il ניתן לצפות בסרטוני לימוד מקוון ומהיר.

עוד יתרון של התוכנה הוא המחיר. עלות התוכנה נמוכה משמעותית ביחס לתוכנות אחרות המשווקות בשוק הישראלי. התוכנה מגיעה ב-3 תצורות: גרסה מקצועית מלאה, גרסת ביניים וגרסה חינמית. ההודעה האחרונה והמשמחת מטעם היצרן היא שהתוכנה עובדת כרגע גם עם מנוע הרינדור וההדמיה המפורסם של V-RAY ובזאת מיישרת קו עם סטנדרט רינדור פוטוראליסטי מהמתקדמים ביותר שיש.

למידע נוסף השאירו פרטים וקבלו הטבה בעת רכישת התוכנה:

    מי שמחפש תוכנת מידול בתלת מימד שמשלבת מספר רב ביותר של כלים ותכונות לעבודה בתלת מימד ושניתן ללמוד אותה בקלות ימצא את תוכנת formZ כבחירה אידאלית.

    למעבר לדף הורדת הגרסה החינמית לחץ כאן